سوالات / راهنما

ساخت حساب پرفکت مانی و وریفای ، ووچر ، شارژ حساب ، اپلیکیشن و سوالات متداول

پرفکت مانی(Perfect Money)، یک سیستم مالی آنلاین ارایه دهنده پول الکترونیک و کیف پول الکترونیک است. برای شارژ حساب کاربری با پرفکت مانی کافیست از بخش حساب کاربری خود وارد درگاه مربوطه شوید و معادل مبلغ تومانی مورد نظر خود از طریق سایت پرفکت مانی شارژ حساب نمایید. توجه داشته باشید برای این منظور شما باید در ابتدا برای خود در سایت پرفکت مانی حساب بسازید تا بتوانید با استفاده از کیف پول الکترونیکی خود در بت مجیک شارژ حساب نمایید و یا از هزاران سایت اینترنتی دیگر خرید نمایید.

جهت افتتاح حساب پرفکت مانی از لینک زیر استفاده نمایید. در این لینک در قسمت زبان، در صورت نیاز گزینه زبان فارسی را انتخاب کنید هر چند بهتر است با زبان انگلیسی سایت کار کنید زیرا ترجمه فارسی انجام شده، ماشینی و ویرایش نشده است و دارای ایراد است.

لینک افتتاح حساب پرفکت مانی

باز کردن حساب در پرفکت مانی بسیار ساده و سریع است و تنها با تکمیل اطلاعات شخصی ذکرشده در لینک بالا، شما صاحب یک حساب پرفکت مانی می شوید. در صورتیکه قصد دارید به سرعت حساب باز کنید و پول انتقال دهید، پرفکت مانی گزینه بسیار مناسبی است. بعد از بازکردن حساب پرفکت مانی، یک شماره حساب برای شما ایمیل می شود که توسط آن به سایت پرفکت مانی به آدرس زیر وارد می شوید.

لینک ورود به حساب پرفکت مانی

پس از ورود به حساب پرفکت مانی، چهار شماره کیف پول به صورت زیر به شما نشان داده می شود:
G1234567 حساب با ارز طلا
U1234567 حساب با ارز دلار
E1234567 حساب با ارز یورو
B1234567 حساب با ارز بیت‌کوین

جهت دریافت هر کدام از این ارزها، شماره کیف پول مورد نظر را در اختیار فرستنده قرار دهید.

در صورتیکه پرفکت مانی با کد به حساب شما واریز شود باید روی کیف پول مورد نظرتان کلیک کرده و با مشاهده مبلغ دریافت شده در گردش حساب خودتان، روی تراکنش دریافت شده کلیک کرده و کدی را که از ارسال کننده پول دریافت کرده اید در این قسمت وارد نمایید. تا زمانیکه این کد را وارد نکنید مبلغ ارسال شده برای شما به مانده حسابتان افزوده نخواهد شد.

ووچر پرفکت‌مانی

در سیستم پرفکت مانی علاوه بر انتقال پول به صورت مستقیم بین حسابهای مختلف پرفکت مانی، می توانید از ووچر پرفکت مانی نیز استفاده نمایید. وچر پرفکت مانی شامل یک شماره ووچر و یک کد ووچر است. شماره ووچر یک عدد 10 رقمی و کد ووچر یک عدد 16 رقمی است. جهت ایجاد ووچر در حساب خودتان می توانید با استفاده از گزینه Withdraw/EVoucher اقدام نمایید. و اگر از کسی ووچر پرفکت مانی دریافت کرده اید می توانید با استفاده از گزینه Deposit/Evoucher موجودی ووچر را به حساب خودتان اضافه نمایید. همچنین می توانید ووچر پرفکت مانی را در سایتهای مختلف پذیرنده این ووچر استفاده نمایید یا می توانید ووچر پرفکت مانی را به بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال از طریق صرافی های انلاین در سراسر کشور تبدیل کنید.

در استفاده از ووچر پرفکت مانی دقت نمایید که کد ووچر را در اختیار افراد قرار ندهید چرا که موجودی ووچر بصورت یکبار مصرف میباشد.

 

هشدار؛ هک حساب های پرفکت مانی

هک حساب های پرفکت مانی مانی بسیار زیاد اتفاق می افتد و بر اساس قوانین پرفکت مانی، هر کاربر شخصا مسولیت امنیت حساب خودش را بر عهده دارد. جهت جلوگیری از هک شدن حساب پرفکت مانی، لازم است حتما گزینه ارسال پیامک یا ایمیل برای ورود به حساب پرفکت مانی و نیز گزینه کد کارت برای ارسال پول را در حساب خودتان فعال نمایید. همچنین در زمان استفاده از حساب پرفکت مانی دقت نمایید که آدرس بار مرورگر شما سایت اصلی پرفکت مانی باشد و نه سایت‌هایی که مشابه پرفکت مانی طراحی شده اند. در حال حاضر دو دامنه Perfectmoney.com و Perfectmoney.is توسط پرفکت مانی رسما تایید شده اند و اگر آدرس بار مرورگر شما چیزی جز این دو دامنه را نشان می دهد، احتمالا یک وبسایت فیشینگ است که جهت سرقت اطلاعات حساب کاربری شما مشابه پرفکت مانی طراحی شده است. همچنین دیگر موارد امنیتی جهت حسابهای مالی اینترنتی را در حساب پرفکت مانی خودتان مد نظر قرار دهید.

وریفای کردن حساب پرفکت مانی با مدارک فارسی

همانگونه که در روزهای قبل به اطلاع رسید؛ شرکت پرفکت مانی با انتشار اطلاعیه ای در وبسایت خود، که از تاریخ 10 سپتامبر 2013 موثر گردید، نرخ کمیسیون (کارمزد) جهت انتقال بین حسابهای داخلی پرفکت مانی که قبلا 0.5% بود را به 1.99% افزایش داد. البته مبلغ کمیسیون برای مشتریانی که از حساب وریفای شده پول ارسال می کنند و برای دارندگان حسابهای پرمیوم، همچنان 0.5% باقی ماند. لذا به کلیه کاربرانی که از سیستم پرفکت مانی جهت نقل و انتقالات خود استفاده می کنند، توصیه مینماییم که در اسرع وقت نسبت به وریفای نمودن حساب خود اقدام کنند.

جهت وریفای نمودن حساب، بعد از ورد به اکانت خود در پرفکت مانی گزینه ستینگ را از منوی بالای صفحه انتخاب کنید و سپس گزینه وریفای اکانت را انتخاب نمایید. در مرحله اول وریفای حساب لازم است اسکن پاسپورت یا گواهینامه یا کارت ملی خود را آپلود نمایید. جهت سهولت می توانید با گوشی موبایل از مدرک خود عکس بگیرید و برای پرفکت مانی ارسال نمایید. عکس گرفته شده با موبایل را در نرم افزار پینت ادیت کنید و با فرمت جی پی جی ذخیره و ارسال نمایید. قبل از ارسال دقت کنید که مشخصات درج شده در پروفایل پرفکت مانی شما صحیح باشد.  بعد از تایید شدن این اسکن با ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

سپس لازم است اسکن قبض آب، برق یا تلفن خود را ارسال نمایید(بعد از تایید اسکن پاسپورت). دقت نمایید آدرس دقیق شما روی قبض ارسالی در پروفایل پرفکتمانی درج شده باشد . در صورتیکه اسکن ارسالی به زبان فارسی است لازم است که آدرس خود را در پروفایل پرفکت مانی به زبان فارسی و دقیقا مطابق با آدرس روی قبض درج نمایید. قبل از ارسال اسکن قبض، زیر قسمتی که آدرس درج شده است را با نرم افزار پینت خط قرمز بکشید تا برای پرفکت مانی مشخص باشد. همچنین لازم است که قبض شما دارای تاریخ جدید باشد و بیشتر از 3 ماه از تاریخ آن نگذشته باشد و مهمتر اینکه قبض حتما باید به نام شما باشد. از قبض موبایل هم می توانید استفاده نمایید

پس از تایید آدرس شما، موبایل شما با ارسال یک کد بصورت اس ام اس که باید آنرا در سایت وارد نمایید، وریفای می شود. برای وریفای نمودن موبایلتان در حساب پرفکتمانی بخش settings روی Add Phone Number که در زیر نشان داده شده کلیک کنید:

در صفحه باز شده شماره موبایل به همراه کد کشور  (98+) را وارد نمایید.

سپس یک کد به موبایل شما ارسال می شود که آنرا باید درفیلد مشخص شده وارد کنید تا حساب شما وریفای شود.
 
 
 اپلیکیشن پرفکت مانی برای آیفون : 

اپلیکیشن مدیریت حساب پرفکت مانی  برای آیفون منتشر شد. این اپلیکشن از وبسایت رسمی اپل (لینک زیر)، قابل دانلود است.

جهت دانلود اینجا را کلیک کنید

این اپلیکیشن جدید دارای قابلیتهای زیر است:

افتتاح حساب و ورود به حساب پرفکت مانی
انجام انتقال پول بین حسابهای پرفکت مانی
تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر
مشاهده تاریخچه گردش حساب
واریز و برداشت پول از پرفکت مانی
فعال کردن یا خرید ووچر پرفکت مانی
اضافه کردن حسابهای جدید
درخواست تیکت پشتیبانی

تمام خصوصیات فوق جهت دسترسی آسان و قابلیت مدیریت حساب برای دارندگان پرفکت مانی که از آیفون اپل استفاده می کنند در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

 
سوالات متداول :

 آیا حساب من که وریفای نیست برای رد بدل کردن پول مشکلی نداره ؟ 

خیر، انتقال یا دریافت پول با حساب وریفای نشده هیچ مشکلی ندارد و تنها کمیسیون بیشتری از نقل و انتقالات شما کسر میشود. در حال حاضر کمیسیون ارسال پول ار حسابهای وریفای شده 0.5 درصد و کمیسیون ارسال پول از حسابهای وریفای نشده 1.99 درصد است.

از کجا مشخص میشه که حساب وریفای شده ؟

راهنمای موجود در قسمت وریفای کردن حساب پرفکت مانی با مدارک فارسی رو مطالعه نمایید.

 ووچر پرفکت مانی چیست و چه کارایی دارد؟

ووچر پرفکت مانی، کارت شارژ پرفکت مانی هست که در فروشگاههای پذیرنده پرفکت مانی میتونید استفاده کنید و دیگه نیاز به داشتن حساب پرفکت مانی ندارید

چه مقدار از موجودی حساب پرفکت مانی من قابل انتقال است ؟

 مبلغی که قصد انتقال آن را دارید باید 2 درصد کمتر از موجودی کل حساب باشد که امکان پرداخت 2 درصد کارمزد را هم داشته باشید.

چجوری به حساب پرفکت مانیم پول واریز کنم ؟

تنها کافیست با سرچی در گوگل اطلاعات تماس چند صرافی آنلاین رو بدست بیارید و یا از طریق دادن تیکت به پشتیبانی لینک صرافی های معتبر رو دریافت کنید.

برای معرفی حساب پرفکت به بت مجیک جهت واریز وجه کدوم اکانت را معرفی کنم ؟

بعد از ورود به حساب پرفکت مانی 3 شماره حساب به شما نشان داده می شود که به صورت زیر است : 

G4695195 حساب با ارز طلا - U2206611 حساب با ارز دلار - E4857655 حساب با ارز یورو - برای برداشت وجه از طریق پرفکت مانی میبایست حساب دلاری خود را بعنوان آی دی پرفکت خود ارایه دهید.

Zip/Postal code در این قسمت ثبت نام باید چی بنویسم لطفا کمک کنید ؟

کد پستی!

بنده قبلا حساب پرفکت مانی باز کردم آی دی حسابم رو دارم اما پسوردم رو فراموش کردم چه کاری باید انجام بدهم ؟

از لینک زیر می توانید برای بازیابی پسورد استفاده نمایید
https://perfectmoney.is/restore.html

من در پرفکت مانی یورو دارم و میخام اونو به دلار تبدیل کنم اما بلد نیستم راهنمایی میکنید لطفا چون سایت شما فقط دلار پرفکت مانی رو قبول میکنه ؟

با استفاده از گزینه اکسچنج در سایت پرفکت مانی می توانید یورو را به دلار تبدیل کنید

من درموقع ثبت نام در سایت پرفکت مانی مشکل دارم.میگه که ایپی شمادرست نیست من باگوشی هوشمندوصل میشم. چه کاری باید انجام بدم ؟

ای پی خودتان را با خاموش و روشن کردن مودم یا استفاده از سرویس اینترنتی متفاوت تغییر دهید.

آیا سایت پرفکت مانی به آی پی حساس است ؟ حساب پرفکت مانی با ای پی های مختلف میتوان باز کرد? و اگر با یک گوشی دو سیم کارته هر سیم کارت یک حساب باز شود امکان مسدود شدن حساب ها وجود داره?

پرفکت مانی حساسیتی به آی پی ندارد و می توانید از یک آی پی چندین حساب داشته باشید.

 

آیا واجب است که در پرفکت مانی حساب خود را تایید کرد منظورم همان سه مرحله تایید است شامل هویت ،آدرس ، شماره موبایل ؟

و آیا باید قسمت نام و نام خانوادگی را موقع ثبت نام و بعد به فارسی ثبت کنم یا به فینگلیش ؟ و اینکه اگر در یک آکانت با توجه به اینکه امکان ساختن سه عدد حساب با ارز دلار را دارد من هر سه عدد را بسازم هر سه عددش کار میکنه ؟ مشکلی پیش نمیاد در پنل کاربری واسه دریافت و ارسال ؟

وریفای کردن حساب الزامی نیست و انتقال یا دریافت پول با حساب وریفای نشده هیچ مشکلی ندارد و تنها کمیسیون بیشتری از نقل و انتقالات شما کسر میشود. در حال حاضر کمیسیون ارسال پول ار حسابهای وریفای شده 0.5 درصد و کمیسیون ارسال پول از حسابهای وریفای نشده 1.99 درصد است
اسم را می توانید به فارسی یا انگلیسی درج کنید
در هر حساب و یک کیف پول دلاری یک کیف پول با ارز یورو و یک کیف پول با ارز معادل طلا وجود دارد

 در پنل حساب پرفکت مانی من یک بخش هست که اجازه میده برای هر یک از 3 حساب یا کیف پول 2 عدد دیگر هم ایجاد کنی ، که یعنی روی هم میشه 9 عدد حساب یا کیف پول آیا امکانپذیر است ؟

مشکلی پیش نخواهد امد و می توانید تعداد کیف پولهای بیشتری بسازید و بسته به نیاز از هر کدام از انها استفاده نمایید.

من در خانه پدرم هستم و قبض موبایلم هم به نام خودم نیست راه دیگه ای وجود نداره حسابمو وریفای کنم ؟

میتونید حساب پرفکت مانی را به نام پدرتون باز کنید.

 


X
انتخاب میز حداقل / حداکثر
X
لطفا برای خود **نام مستعار پوکر** ثبت کنید.