سوالات / راهنما

راهنمای شارژ حساب کاربری

توجه : حداقل مبلغ شارژ حساب کاربری 200,000 هزار تومان میباشد.

 

  شما کاربران گرامی به چهار روش در سایت بت محیک میتوانید حساب خود را شارژ نمایید.

الف - شارژ از طریق درگاه پرداخت بانکی
ب - شارژ از طریق کارت به کارت 
پ - شارژ از طریق پرفکت مانی ( Perfect Money )

ت - شارژ از طریق ووچر

دضمنا توجه داشته باشید قبل از هر واریزی ، نکته ای که باید بدانید این است که شما فقط با همان کارت بانکی که واریزی خود را انجام می‌دهید، می توانید برداشت هم داشته باشید و کارت بانکی صاحب حساب باید با نام حساب کاربری  یکی باشد.

 

الف - شارژ از طریق درگاه پرداخت بانکی :

سایت بت مجیک این امکان را برای شما کاربران فراهم کرده که بتوانید از طریق درگاه بانکی حساب کاربریتان را شارژ نمایید. پس از اینکه گزینه درگاه بانکی را انتخاب کردید وارد صفحه پرداخت بانک مورد نظر میشوید ، در صفحه پرداخت آنلاین بانک شما میبایست در فیلدهای مربوطه نسبت به وارد کردن شماره کارت ، تاریخ انقضای کارت به ماه و سال ، رمز CVV و مبلغ مورد نظر اقدام نمایید تا گزینه پرداخت شما فعال گردد و پس از تکمیل کردن اطلاعات حساب و مراحل پرداخت حساب کاربری شما از طرف بانک مربوطه شارژ میشود.

راهنمای شارژ ریالی

برای شارژ حساب بیشتر از 99 هزارتومان میباست از طریق رمز دوم یکبار مصرف (پویا) اقدام به شارژ فرمایید

اگر تا کنون نسبت به فعال سازی رمز پویا اقدام نکردید ، آموزش فعال سازی ارایه شده از طرف بانک خود را مطالعه کنید

اگر رمز دوم پویا را فعال کردید، در صفحه شارژ حساب کاربری روی دکمه "ارسال رمز پویا" کلیک کنید تا رمز دوم موقت شما به شماره ای که در بانک ثبت کرده اید پیامک شود.

توجه داشته باشید شماره موبایلی که حین ورود به درگاه ثبت میکنید ، همان شماره موبایلی باشد که در بانک برای حساب خود ثبت کردید. 

 

ب - شارژ از طریق کارت به کارت :

کارت به کارت يك روش شارژ بسيار سريع و آسان مى باشد. ابتدا وارد سايت بت مجیک شده و در قسمت شارژ حساب روش کارت به کارت را انتخاب كنيد. شماره كارتى براى شما ظاهر مى شود كه مى توانيد مبلغ مورد نياز خود را از طريق عابر بانك و يا اينترنت بانك به صورت كارت به كارت واريز نمایید. فيش واريزى خود را نگه داشته و با وارد كردن شماره كارت و ساعت و تاریخ در كادرهاى مربوطه اکانت شما به راحتى شارژ خواهد شد.

 

هشدار مهم

کاربران گرامی دقت نمایید با توجه به اینکه شماره کارت مقصد بصورت مداوم در حال تغییر میباشد خواهشمندیم درلحظه و زمان واریزی شماره کارت داخل درگاه را کنترل نمایید و از واریز به کارت های دیگر و یا عادت واریزی داشتن به یک شماره کارت جدا خودداری نمایید و در صورت عدم دقت در واریزی مسیولیت واریزی بعهده کاربر میباشد    

 

پ - شارژ از طریق پرفکت مانی :

1. خرید کارت شارژ پرفکت مانی

2. واریز از طریق درگاه پرفکت مانی


خرید کارت شارژ پرفکت مانی

این روش یکی از مطمئن ترین و امن ترین روش های شارژ برای سایت های پیش بینی و بازی های آنلاین می باشد ، در این روش، شما نیاز به داشتن حساب پرفکت مانی نیستید، لذا کاربران تنها با خرید ووچر از هزاران سایت ایرانی امکان

افزایش موجودی در حساب کاربری خود را دارند.

برای خرید ووچر از هر صرافی می توانید استفاده کنید و گاها احراز هویت برای خرید در این صرافی ها الزامی می باشد.

مراحل خرید در این سایت ها بصورت کاملا اتوماتیک بوده و در پس از پرداخت بلافاصله کارت ووچر خود را دریافت می کنید.

واریز از طریق درگاه پرفکت مانی

پرفكت مانى نوعى دلار الكترونيكى مى باشد كه شما مى توانيد از طريق صرافى هاى معتبراقدام به خريد دلار كرده و حساب خود را شارژ نماييد.لازم به ذكر است كه مراحل پرفكت مانى در ابتدا دشوار به نظر مى رسد ولى پس از ثبت نام به راحتى حساب خود را شارژ خواهيد كرد و اين روش داراى امنيت بالايى براى كاربران ايرانى مى باشد.
 
مراحل ثبت نام و شارژ به صورت زير مى باشد:ابتدا در سايت پرفكت مانى ورود کرده و با تغییر زبان سايت به فارسى ثبت نام خودرا انجام دهيد.سپس ايميلى براى شما ارسال خواهد شد كه حاوى لينك فعالسازى و شماره حساب كاربرى شماست.

هر حساب پرفكت مانى داراى عددى مى باشد که اين عدد كيف پول شما نام دارد و به منزله شماره حساب دلارى شما مى باشد.
 
به يك سايت صرافى معتبر مراجعه كرده و قسمت خريد دلار پرفكت مانى را انتخاب كنيد سپس كيف پول خود را كه از اكانت خود در اختيار داريد وارد كنيد و صبر كنيد تا حساب شما شارژ شود.

چند نكته :

- در انتخاب صرافى خود دقت كنيد

پس از خريد ممكن است حساب شما بلافاصله شارژ نشود كه بسته به نحوه و ساعات كارى آن صرافى مى توانيد از طريق پشتيبانى آن صرافى پيگيرى نماييد

هنگام وارد كردن كيف پول مقصد دقت نماييد. در صورت وارد كردن صحيح اطلاعات و داشتن موجودى كافى حساب كاربرى به صورت آنى شارژ خواهد شد.

- نرخ دلار پرفکت مانی همانند نوسانات باراز ارز ایران روزانه تغییرات داشته و کاربر موظف است از واحد پشتیبانی نرخ روز را دریافت نماید.

« جهت اطلاعات بیشتر راجب حساب پرفکت مانی به راهنمای سایت ، بخش مقالات پرفکت مانی مراجعه نمایید. »

 

ت - شارژ از طریق ووچر :

ووچر یا کارت شارژ چیست ؟

وچر یا کارت شارژ پرفکت‌مانی، یک کُد چند رقمی حاوی مقدار معینی پول الکترونیکی است که بوسیله آن میتوانید بدون داشتن حساب در پرفکت مانی، حساب خود را در بت مجیک شارژ کنید. اگر تا به حال از کارت های شارژ موبایل استفاده کرده باشید میدانید که با ارسال کد شارژ از طریق پیام کوتاه برای اپراتور میتوانید اعتبار مکالمه خود را افزایش دهید. کارت شارژ پرفکت مانی هم کاملا شبیه کارت شارژ های موبایل کار میکند با این تفاوت که اعتبار ذخیره شده در آن دلار است.
برای شارژ حساب از طریق ووچر ، ابتدا باید از طریق یکی از سایت های  فروشنده ووچر، مقدار مورد نظر دلار خود را به صورت ووچر یا کارت شارژ خریداری  کنید. با در دست داشتن شماره و رمز ووچر وارد سایت بت مجیک شده و در قسمت شارژ حساب کاربری گزینه ووچر را انتخاب نمایید سپس فرم افزایش موجودی برای شما باز میشود که باید در آن مبلغ ووچر به همراه شماره رمز آن را وارد کنید و گزینه پرداخت را بزنید. در صورتی که رمز ووچر صحیح و کارت شارژ معتبر باشد حساب شما بلافاصله شارژ خواهد شد.

« جهت اطلاعات بیشتر راجب حساب پرفکت مانی به راهنمای سایت ، بخش مقالات پرفکت مانی مراجعه نمایید. »

 

 

ث - شارژ از طریق تتر

برای مطالعه این بخش به قسمت منوی اصلی راهنمای سایت مراجعه نمایید و آموزش شارژ با تتر رو تماما مطالعه نمایید.

در این بخش اطلاعات تکمیلی نیز تیه و در اختیار شما قرار گرفته است.

 

X
انتخاب میز حداقل / حداکثر
X
لطفا برای خود **نام مستعار پوکر** ثبت کنید.